Subject: Vs: Ravimiturg
From: "Janne Sepp" <[email-masked]>
To: Reena Müller <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 14:09:00 +0200

Tere, Reena!

Saadan 2023. aasta andmetega täiendatud tabeli.
Küsimustele vastan meeleldi.

Parimate soovidega
Janne Sepp
Ravimiamet
ravimiohutuse osakond
statistikabüroo spetsialist
Tel 737 4140
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.

Saatja: Reena Müller - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: kolmapäev, 9. oktoober 2024 14:04
Adressaat: Janne Sepp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Ravimiturg

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Janne,

Palun kas saad saata lisatuna 2023.a andmetega tabeli ravimituru osas.
Ette tänades

Reena Müller
nõunik
Sotsiaalministeerium